Baťa představil novou globální kampaň. Z nedokonalostí chce udělat přednost.

Móda reflektující odlišnosti a jedinečnost každého. To je hlavním poselstvím nové globální kampaně společnosti Baťa, kterou představila nedávno v České republice netradiční módní přehlídkou. Kampaň SVÁ & JSEM S TÍM V POHODĚ je oslavou běžných lidí, kteří mají od ideálů módního průmyslu často daleko. Baťa nachystal sérii fotografií a neotřelých akcí, které mají upozornit na skutečnost, že se lidé nemusí stydět za to, kým jsou, bez ohledu na komerční ideál krásy.

Že modelky z mol a módních časopisů obvykle neodpovídají tomu, jak vypadají naše kamarádky, sestry či kolegyně, už jsme si zvykli. Společnost Baťa se ale rozhodla tento zažitý stereotyp zbořit a poukázat na to, že člověk může být jakékoliv postavy, věku či vkusu, a přesto mít styl. Nová kampaň SVÁ & JSEM S TÍM V POHODĚ tak má přesvědčit zákazníky o tom, že v 21. století už není třeba pro krásu trpět.

Kromě vizuální kampaně zachycující vlastnosti či životní styly, které obvykle nebývají na prvních stranách módních časopisů, jsou po celém světě připraveny nejrůznější akce upozorňující na přežité stereotypy spojené s krásou, stylem, designem či pohodlím. V České republice například Pražany a turisty během Bata Fashion Weekendu překvapila nečekaná přehlídka, jíž byli sami součástí.

Moderátorka a ambasadorka akce Tonya Graves měla pouhých třicet minut na to, aby přesvědčila procházející ženy, že i ony mohou být modelkami a projít se po mole. Odvážné kolemjdoucí nejrůznějšího věku i národností tak v rámci happeningu Sudden Catwalk představily na piazzetě Národního divadla v centru Prahy nové kolekce obuvi Baťa. Akce měla za cíl divákům i účastníkům ukázat, že dobře vypadat může opravdu každý a nejsou k tomu potřeba ani dlouhé přípravy.

PŘESVĚDČTE SE SAMI

SDÍLEJTE