Novými tvářemi značky Baťa se stali Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí

Nové tváře pro letošní rok odtajnila během tiskové konference konané v druhém únorovém týdnu společnost Baťa. Staly se jimi česká topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá a její manžel, hudebník Ondřej Gregor Brzobohatý. Je to poprvé, co se manželé představí společně v rámci spolupráce s komerční značkou. Baťa zároveň spustil i novou kampaň pro rok 2019 „Překvapivě Baťa“, která chce bourat dosavadní stereotypy a zavedené vnímání značky.

Po violoncellistce a modelce Terezii Kovalové či zpěvačce Lenny se mezi tváře značky Baťa zařadí i topmodelka a nositelka titulu Miss World Taťána Gregor Brzobohatá a hudebník a skladatel Ondřej Gregor Brzobohatý. Pro známý manželský pár to bude premiéra. Společně se totiž v rámci žádné komerční spolupráce ještě neukázali.

Partnerství s Baťou pro ně představuje spojení s tradiční českou značkou, která se úspěšně dokázala prosadit po celém světě.

V rámci České republiky je jen pár brandů, které v sobě snoubí tradici, kvalitu a národní hrdost. Baťa je legendární česká značka, ve které se tohle skvěle protíná. Je to vůbec poprvé, kdy spojujeme obě naše jména s brandem. Díky tomu jde o velmi exkluzivní spojení.  A pro jakou jinou značku to udělat než právě pro Baťu? Stát se novou tváří této značky je čest i výzva zároveň. Rádi bychom značce pomohli vystoupit ze zaběhlých stereotypů a představili jejich nové kolekce jinak, než by kdo očekával,“ vysvětluje Taťána Gregor Brzobohatá.

I proto se manželé Gregor Brzobohatí aktivně podíleli na vývoji kreativní kampaně. Ta se snaží bořit zažité stereotypy a vnímání značky Baťa v očích zákazníků. Během tiskové konference byl představen koncept „Překvapivě Baťa“, jehož cílem je zákazníkům ukázat, že Baťa nejsou pouze boty do tanečních, kanceláře či na svatbu. Kampaň upozorňuje na opravdu širokou nabídku dámských, pánských i dětských kolekcí, které zahrnují boty pro všechny příležitosti. Navíc za příznivé ceny a s ohledem na kvalitu provedení a nejnovější světové trendy.

Součástí celoroční komunikace jsou nejenom reklamní vizuály a televizní spoty, ve kterých Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí vystupují, ale i jejich účast na nadcházejícím Baťa Fashion Weekendu, otevření nového flagship store na pražském Andělu, na Stylovém nočním nakupování a dalších překvapivých událostech. 

PODÍVEJTE SE NA NAŠI NOVOU KAMPAŇ







SDÍLEJTE