Obuli jsme Laternu Magiku

 

Podpořili jsme nový projekt Laterny Magiky Národního divadla obutím všech tanečnic a tanečníků. Pro snímek s názvem New Normal, který zrcadlí společnost v post-covidovém období, jsme vybrali obuv, která díky použitým technologiím umožňuje maximální pohodlí při každém pohybu. 

Film New Normal odhaluje, co se děje po prodělané změně. Film reaguje na aktuální situaci v širokém metaforickém fokusu a svým způsobem předjímá stav nového normálu, k němuž spějeme, jako naději, příležitost a transformaci.  

Boty se staly součástí mého těla, které tvořilo živé umění. Milý Baťo, jsi též umělecké dílo!

 

Vše se pohybuje v úrovni metafory – snímek tak nevypráví příběh a situace a vztahy jsou pouze naznačené. Vše je v pohybu, jak tanečníci, prostor, tak kamera, a proto bylo velmi důležité vybrat s tvůrci obuv, která sedí ke kostýmům a je adekvátní k takovému rozsahu pohybu. Společně jsme se soustředili na modely extra lehkých tenisek a kožených bot, které díky použitým technologiím umožňují maximální pohodlí i při tanci. Kožená kolekce byla navíc ušita našimi ševci z Dolního Němčí. 

 

V našich botách na jevišti  

Choreografka filmu Nataša Novotná se lehce obávala o pohodlí při natáčení, jelikož celý projekt byl hodně dynamický, a tanečníci neměli čas, jak se říká boty lidově „prošlápnout“. „Stal se ale (trochu očekávaný) zázrak. Do konce natáčení nepřišel nikdo s puchýřem. Boty navíc bezvadně ochránily, a hlavně ozdobily neocenitelné nohy našich tanečníků. Děkujeme, vážíme si kvalit těchto bot.“

Tanečnice Pavlína Červíčková si na natáčení tanečního filmu vybrala slip-ons. „Bála jsem se, že mi při tanci budou padat z nohou, ale zvládla jsem v nich všechny taneční choreografie na všech možných podkladech. Nyní je velmi ráda nosím i v civilu. Moc děkuji značce Baťa za takovou podporu.”

Tanečníci protancovali v našich botách nejen celé dny, ale i noci, proto je tanečnice Natálie Paulasová doporučuje všem „Popelkám.“ Za celé natáčení filmu New Normal se boty ani nepokusily opustit její nohu. „Boty se staly součástí mého těla, které tvořilo živé umění. Milý Baťo, jsi též umělecké dílo!“

Tančit v botách pro každodenní užití může do jisté míry vzbuzovat mezi profesionály otázky a obavy. S nimi se potýkal i tanečník David Stránský. „Ač se mi původně moc nechtělo tančit v „civilních botách“, tak nutno říct, že jsem byl nakonec velmi mile překvapen, jak mi tenisky krásně sedly na nohu a držely ve všech pohybových kreacích, které jsem vytvářel. Žádný puchýř, žádný otlak – dobrá práce.“



 


 


 

SDÍLEJTE