Taťána s Ondřejem se převlékli za prodavače! Odhalili skryté vlohy i nový prodejní koncept

Nalepovací knír, paruka, falešné brýle. Manželé Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí si v rámci kampaně „Překvapivě Baťa“ připravili žert ve stylu skryté kamery. Po důkladné přípravě v maskérně se nenápadně přimíchali mezi prodavače, aby přestrojení do slušivých zástěr obsluhovali příchozí zákazníky. O sympatie zákazníků soupeřili pomocí jednoduchých hlasovacích lístků. Jestli zákazníci odhalili, kdo jim vlastně radí s výběrem bot, a jak tento manželský duel nakonec dopadl, uvidíte v exkluzivním videu.

Jak už nejspíš tušíte, legrácka, kterou si noví ambasadoři připravili, to je pouze taková bonusová třešinka na bílo-červeném dvouposchoďovém dortu. Ale abychom se v těch metaforách neztratili: tou hlavní, revoluční novinkou je zbrusu nová butiková prodejna, kterou od konce února najdete na pražském Andělu. Jako vůbec první Baťa store na světě odhaluje nový elegantní koncept, především ale slibuje unikátní zážitek z nakupování. To vše na smíchovské adrese Nádražní 344/25.

 

Zapomeňte na systém samoobsluhy, zapomeňte na věže z krabic, ve kterých usilovně hledáte padnoucí střevíček či tenisku. Nový Baťa flagship store je navržen tak, aby se zákazníci doslova ani nemohli obsloužit sami. Funguje téměř bez krabic (což určitě potěší fanoušky vzdušných interiérů), přitom ale nabízí více než 12 tisíc párů bot v dámských, pánských a dětských kolekcích.

A jak to celé funguje? Těšit se můžete na stoprocentní servis a individuální přístup k vašim přáním. A že je z čeho vybírat! Kompletní sortiment čítá 900 modelů bot, včetně limitovaných kolekcí a sportovních brandů, a 130 typů kabelek od více než 20 značek světového formátu. A nebojte, Baťa myslí na vaše pohodlí do nejmenších detailů. Až křížem krážem prochodíte všech 370 čtverečních metrů prodejní plochy, čeká na vás dostatek moderního sezení.

SDÍLEJTE